Dionica Počitelj – Buna mogla bi se raditi u ožujku

Terzić je naveo kako su Autoceste F BiH napravile projekt hitne sanacije klizišta na dionici Lepenica – Vlakovo.

Za dinamičniju gradnju Koridora 5C moraju se uključiti sve instance vlasti, prvenstveno državna razina, rekao je razgovoru za Dnevni avaz Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH. ”Prioritet je da država BiH potpiše dogovorene sporazume s Europskom investicijskom bankom (EIB) od 50 milijuna eura za tunel Zenica, s OFID-om od 49 milijuna eura za dionicu Vranduk – Ponirak, s KFAED-om od 36 milijuna eura, te za jug, Buna – tunel Kvanj od 100 miliona eura s EIB-om. To prošle godine, iako su sporazumi ispregovarani, Ministarstvo financija BiH nije moglo staviti u proceduru potpisivanja zbog toga što smo imali od Vlade FBiH uvjet da ti krediti budu efektivni ako dođe do povećanja putarina.

Budući da je došlo do povećanja, sada je prioritetno da FBiH i država završe potpisivanje tih sporazumna kako bismo mi u ovoj godini po njima mogli izvršiti podjelu za izvođenje”, rekao je Terzić.

”Otvorili smo financijske ponude na dva projekta. Jedan je Počitelj – Buna od 30 milijuna eura koji financira EBRD, a drugi je nastavak ove dionice od Donje Gračanice do Vraca, do spuštanja na M-17, kod Zenice. I njega financira EBRD s 50 milijuna eura. Dakle, ta dva projekta trebala bi se, prema meni, dodijeliti u ožujku i početi s radovima”, kaže Terzić. Naveo je kako su Autoceste F BiH napravile projekt hitne sanacije klizišta na dionici Lepenica – Vlakovo. ”Ponovno se pojavilo klizište.

Nekoliko dana vršimo praćenja i nema novog pomjeranja. Za sljedeći tjedan planiran je sastanak nadzora, izvođača, investitora i da se utvrdi prvi razlog pojave klizišta”, rekao je Terzić, govoreći o problemu popuštanja potpornih zidova na toj dionici, koje je radila turska kompanija Celigiz Insaat.

Izvor: Bljesak. info
Fotografija: Bljesak. info