Orašasti plodovi umjesto grickalica

Poznato je kako hrana prije spavanja nije poželjna ukoliko želite zadržati vitku liniju, ali neki se jednostavno ne mogu oduprijeti navici ili gladi. Glasnogovornica Akademije za ishranu i dijetetiku Isabel Maples savjetuje da, ako ne možete odoljeti hrani prije spavanja, ograničite unos kalorija na 100 ili 200, maksimalno 300.

Važno je i birati namirnice koje vam nedostaju u ishrani kao što su voće i povrće, mliječni proizvodi s manje masnoće i cjelovite žitarice. Maples ističe kako su plodovi mora i grah također dobra opcija, ali ne toliko privlačna pred spavanje. Posebno je važno da uvijek imate na umu da su grickalice pogubne za kilažu. Istraživanja su pokazala da skoro jedna četvrtina kalorija koje unosimo u organizam dolazi iz grickalica.

Umjesto čipsa ili kikirikija radije odaberite bananu, jabuku ili neko drugo svježe voće, komadić nemasnog svježeg sira ili jogurta s nasjeckanim voćem ili žitarice s mlijekom. Stručnjaci preporučuju i sirove vegetarijanske štapiće, nekoliko krekera od cijelih zrna žitarica s malim komadićem sira, šaku badema ili drugih orašastih plodova li štapiće od celera s dvije žlice kikiriki maslaca.

Kombinacija ugljikohidrata s proteinima stvara osjećaj sitosti, čak i ako su u pitanju male količine hrane, ističe Maples. Ukoliko pak želite nešto slano i hrskavo možete si priuštiti kokice.

Većina ljudi tijekom noći bude gladna jer tijekom dana ne jedu dovoljno, a kada se stvori veliki osjećaj gladi, rijetki se mogu kontrolirati. S druge strane, neki ljudi jednostavno imaju lošu naviku da jedu prije spavanja.

Ono što će vam najmanje naškoditi prije spavanja je voda.