Pripremite se za sunce u četiri jednostavna koraka

1. Hidratizirajte svoju kožu

Iako hranjive kreme zapravo ne štite vašu kožu od sunca, za razliku od losiona za sunčanje može na neki način pomoći smanjiti oštećenja. Što je više vaša koža izložena suncu, više se isušuje, a što se više isušuje, postaje podložnija UV zrakama. Njegujući je dobrom hidratantnom kremom, možete pospješiti rekonstrukciju njezinog zaštitnog sloja. Kako biste izabrali formulu koja vam najviše odgovara, posavjetujte se s kozmetičarkom.

2. Napravite piling

Estetski gledano, piling je najvažniji korak prije izlaganja suncu. Liši kožu mrtvih stanica i sprječava neravnomjerno tamnjenje. Ipak, ključno je biti oprezan i ne zaboraviti nanijeti losion za sunčanje jer piling uklanja zaštitni sloj na površini vaše kože što je čini osjetljivijom na UV zrake. Zato je preporučljivo da pričekate nekoliko dana između pilinga i izlaganja suncu. Također, budući da nježna koža slabije podnosi piling, bolje je izabrati ga u skladu s vašim tipom kože.

3. Prehranom unosite karoten i vitamin E

Zahvaljujući antioksidirajućim svojstvima, hrana koja je bogata beta kartoenom i drugim kartenoidima, kao što je likopen, može poboljšati zaštitu od UV zraka. Najbolji izvori kartenoida su mrkva, bundeva, špinat, tikva, brokula, mango, marelica, kelj, rajčice i dinja. Vitamin E sadržan je u biljnim uljima, bademima i orasima. Uvrstite ovu “Sunčevu hranu” u vaš dnevni jelovnik. Važno je upamtiti kako hrana bogata kartenoidima dodaje narančasti pigment vašoj koži što vam daje prirodni sjaj.

4. Postupno se izlažite suncu

Jedan od najboljih načina pripreme kože za sunce je sunčanje u više kratkih navrata. Prvo izlaganje suncu ne bi trebalo trajati satima jer biste inače mogli dobiti opekline koje bi u krajnjem slučaju mogle dovesti do raka kože. Imajte na umu i da pretjerano sunčanje nije dobro za vašu kožu i ne zaboravite nanijeti losion za sunčanje s visokom zaštitom koje štite od UVA i UVB zraka.