Tri savjeta za uspješnu prodaju

Naše poslovne aktivnosti ovise o ljudima koji se ponašaju drugačije od nas, neki su nestrpljivi, neki zaboravni, neki osjetljivi, ljuti, zahtjevni, čak i agresivni. Umijeće je izaći na kraj s različitim ljudima o kojima ovisi naše poslovanje, predstaviti proizvod ili uslugu koju nudimo i ostvariti prodaju. Prodati proizvod ili uslugu je vještina koju je stalno potrebno unaprjeđivati novim znanjima i iskustvima s terena, a što dobro znaju uspješni prodavači.

Donosimo Vam tri savjeta za uspješnu prodaju proizvoda ili usluge.

Postignite dogovor: ako vam poslovanje ovisi o drugim ljudima, njihovom stavu i raspoloženju, a ne uspijevate uvijek postići dogovor – vrijeme je da razmislite zašto se ne razumijete. Možda ih dovoljno ne poznajete, možda niste pitali što im je važno ili ste jednostavno puno toga pretpostavili. Ako uspijete prepoznati njihov stil ponašanja i komunikacije, moći ćete predložiti rješenje, postići dogovor i ostvariti prodaju.

Ispunite očekivanja kupaca: Ljudi koji rade u prodaji, osobito oni s nešto dužim stažom, već su odavno izgradili svoj prodajni stil po kojem su postali prepoznatljivi. Nekim vašim kupcima to odgovara, no neki bi voljeli vidjeti vašu prilagodbu i vas kao prodavača u novom izdanju. Ispuniti očekivanja kupaca nije uvijek lagan posao, ali je svakako vještina koja se može naučiti. Najvažnije je da ih razumijemo, da prepoznamo njihove potrebe i očekivanja, a to je ono što će vas izdvojiti od konkurencije.

Uspješno vodite svoje timove: želite li biti lider s kojim je užitak raditi, koji vodi i istovremeno motivira, potrebno je poznavati različitosti karaktera članova svog tima. Liderske kvalitete dolaze do izražaja samo ako pravilno vodite tim, ako im razumljivo delegirate, ako postavljate ciljeve da ih svi razumiju te ako tražite povratnu informaciju na način koji je prilagođen svakom članu tima.

“Kako prodati različitim kupcima?” naziv je jednodnevne radionice koja će se održati u srijedu, 21.11.2018 u Mostaru i četvrtak, 22.11.2018. u Sarajevu. Na radionici ćete unaprijediti svoje prodajne vještine i razmijeniti iskustva s voditeljicom radionice koja je top prodavač u regiji. Voditeljica radionice je Gordana Kadoić, mentorica i business coach srednjem i top managementu s 22 godine radnog iskustva i vlasnica kompanije Adria Corporate Education iz Zagreba. Organizator radionice je Apriori BH – Agencija za profesionalno usavršavanje, a program i prijavu za radionicu možete pronaći na www.apriori.ba.

Sponzorirani tekst.