back to top
13.8 C
Mostar

Najveće greške pri izradi web stranice

Drugi upravo čitaju

U nastavku pogledajte koje su najveće greške pri izradi web stranice koje često viđamo.

Iako je bolje imati bilo kakvu stranicu nego nijednu, loše izrađena stranica može višestruko smanjiti posjete.

Može ići toliko daleko da je takvu stranicu gotovo nemoguće pronaći putem tražilica.

Evo koje su najveće greške pri izradi web stranice;

1. Kopiranje tuđih stranica

Prije izrade stranice klijenti često pošalju link na drugu stranicu sa željom da i njihova bude ista.

Često žele koristiti slike i tekstove s te stranice. Navodno: “Svi to rade”. To je pogrešno iz nekoliko razloga.

Prvo, Google brzo prepoznaje kopije, ne samo tekstova već i fotografija, a takva stranica neće dobro kotirati u tražilici.

Drugo, slike i tekstovi koji se preuzimaju mogu biti zaštićeni autorskim pravima, stoga ih je zabranjeno koristiti bez dopuštenja autora.

U konačnici, jedinstven dizajn bolje će pamtiti posjetitelji koji će također cijeniti originalni sadržaj.

Najveće greške pri izradi web stranice

2. Loša struktura stranice

To se često događa početnicima i utječe na napuštanje stranice i smanjenu posjećenost.

Ukusi su različiti, ali postoje neka pravila kojih se morate pridržavati prilikom izrade web stranice.

Gdje postaviti logo, izbornik, kontakt podatke, poveznice na društvene mreže itd. elementi koji su uobičajeni za mjesto.

Važno je pravilno podijeliti stranicu na određene stranice i objave, a zatim objave na kategorije i oznake.

Linkovi trebaju biti pravilno povezani kako bi se posjetitelji u bilo kojem trenutku mogli vratiti na početnu stranicu, pogledati proizvode ili usluge ili vas kontaktirati.

Ako se ne mogu lako snaći na mjestu, najvjerojatnije će ga napustiti. Više o struktura web stranice.

Najveće greške pri izradi web stranice
Najveće greške pri izradi web stranice

3. Premalo sadržaja

Napravili ste web stranicu, predstavili svoju djelatnost i sad jedva čekate da vas zainteresirani pronađu i kontaktiraju?

Ali to nije dovoljno. Google botovi su pametni, ali ne toliko pametni da znaju čega nema na stranici. Slobodno navedite sve svoje proizvode ili usluge što detaljnije.

Više o vama, postignućima, suradnicima, radovima… Posebno radi kako bi posjetitelji znali što mogu očekivati. Postavite galeriju slika koja će povećati povjerenje i autentičnost.

Kako se vaše poslovanje bude širilo, tako će se širiti i vaše web mjesto.

Više sadržaja – više izbora – više zadržavanja na stranici – bolje rangiranje. Uloženi trud višestruko će se isplatiti.

(Btw, kada je ova stranica krenula, imala je nekoliko članaka i oko 50 posjeta mjesečno, a sada ima oko 25 članaka i blizu 1500 posjeta mjesečno. Ako želite da posjetitelji ostanu duže na stranici, ponudite im veći izbor sadržaja).

4. Poništen SEO

Osoba koja radi na stranici trebala bi poznavati barem osnove SEO-a (optimizacije za tražilice).

Uopće nije bitno koji će biti naziv stranice ili objave, koji će biti naslovi, podnaslovi i ključne riječi.

Uostalom, ima veliki utjecaj na rangiranje na tražilicama, što je ključno za njegovu posjećenost, a time i zaradu.

Na primjer. nije isto ako stranica ima naslov “usluge”, “naše usluge” ili “marketinške usluge”.

Ako se bavite marketingom, važno je to naglasiti. Naravno, rangiranje ne ovisi samo o naslovu, jer treba dodati i ključne riječi, titlove, odgovarajući sadržaj, linkove, vizuale…

Iz tog razloga je važno da osoba koja radi na stranici poznaje i SEO. U protivnom ćete to morati učiniti kasnije, što će dovesti do dodatnih troškova. Pročitajte i Kako biti prvi na Googleu.

5. Nema bloga ili vijesti

Iako nije obavezno objavljivati ​​blog ili vijest, to uvelike utječe na bolji rang stranice i koriste ga sve poznate stranice.

Ako posjetitelji nisu spremni pitati za cijene ili nešto kupiti, vjerojatno su još u fazi istraživanja, a ako na stranicama nema ništa zanimljivo za pročitati, jasno je da će napustiti stranicu.

Edukativni sadržaj unutar bloga može vam pomoći da zadržite posjetitelje, što je također veliki plus za optimizaciju.

Najveće greške pri izradi web stranice
Najveće greške pri izradi web stranice

Članci bi trebali biti povezani s proizvodima/uslugama koje nudite na stranici.

S vremenom će se isplatiti jer dobar članak može godinama biti na vrhu tražilica.

Podrazumijeva se da bi trebao biti optimiziran i povezan s ključnim riječima, što je još jedan razlog za učenje SEO-a.

6. Nekompatibilnost s mobilnim telefonima

Ako stranica izgleda sjajno na računalu, to ne mora značiti da će izgledati dobro i na mobilnom telefonu.

Zasloni mobitela su manji i stoga ograničeni. Provjerite kako vaša stranica izgleda na različitim ekranima i što se prvo pojavljuje.

Na primjer. ako postoji više stupaca teksta na računalu, oni će se prikazati jedan po jedan na mobilnom telefonu.

Bitan je redoslijed, da se prvo pokaže najvažnije. Također provjerite brzinu učitavanja jer se velike slike moraju smanjiti na telefonima što usporava otvaranje.

Prilikom izrade web stranice važno ju je provjeriti na različitim uređajima.

7. Puštanje u rad nedovršenog gradilišta

U trenutku kada javno objavite svoje web mjesto, Google botovi će ga početi indeksirati i ispisivati ​​stranice.

Ukoliko ima grešaka, nedorečenosti, nepotrebnih tekstova, slika, linkova i sl., oni će također biti navedeni.

Kod WordPressa se često događa da im ponestane tema. Kasnije će trebati vremena da se to ispravi i ponovno indeksira i rangira sporne stranice.

Zaključak

Ako planirate ozbiljnu stranicu preko koje biste zarađivali i koja bi trebala biti što bolje rangirana na Googleu, onda je najbolje da to rade profesionalci, tj. oni koji imaju iskustva.

Jeftinije je nego plaćati razne popravke i popravke kasnije. Kasnije možete sami dodavati sadržaj i održavati ga jer je lako naučiti.

Ako vam stranica nije toliko bitna i ne zarađujete preko nje, već je jednostavno želite imati, onda možete pokušati sami.

Preporučam da naučite WordPress jer nije potrebno imati programersko znanje koje će vam svakako trebati za ozbiljniji rad na web stranicama.

Još zanimljivih članka:

MOŽDA VAS ZANIMA