8.8 C
Mostar

Što je PPC marketing

Drugi upravo čitaju

Šta su PPC marketinške kratice?

Prije nego što uđemo u više detalja o tome što je uključeno u PPC marketing u sklopu digitalnog marketinga, morate razumjeti jezik koji se koristi u svijetu PPC-a.

Evo važnih kratica u PPC marketingu:

CPA –Kratica za cijenu po dionici. To je model naplate koji se nudi na nekim PPC platformama gdje, umjesto plaćanja za svaki klik, plaćate za određenu željenu radnju, kao što je prijava na popis e-pošte ili kupnja.

U nekim slučajevima, akronim bi se također mogao primijeniti na sličan izraz, cijena po akviziciji, što znači da plaćate svaki put kada dobijete kupca.

CPK – Ovo označava cijenu po kliku. U modelu PPC licitiranja ključnim riječima se dodjeljuje vrijednost na temelju toga koliko su konkurentne.

Što je PPC marketing

Dakle, ako postoji mnogo tvrtki koje se natječu za određenu ključnu riječ, možete očekivati ​​da ćete platiti više za svaki klik nego za ključnu riječ koja nije toliko popularna kod oglašivača. Razumijevanje prosječnog CPC-a za ključne riječi koje ciljate važan je dio održavanja profitabilnih PPC kampanja.

CPM – Riječ je o cijeni po impresiji, točnije cijeni po tisuću impresija. Za oglasne kampanje u kojima je vidljivost važnija od inspiriranja izravne akcije, većina PPC platformi daje vam mogućnost plaćanja na temelju toga koliko je puta netko vidio vaš oglas, umjesto plaćanja po kliku.

CTA – Ovo je skraćenica za poziv na akciju. To je pojam koji se često koristi u svim vrstama marketinga, a igra važnu ulogu iu PPC-u. Smatra se najboljom praksom uključiti jasan poziv na radnju u svaki tekstualni oglas koji napišete. Neki primjeri uobičajenih CTA-ova uključuju “Saznajte više” ili “Kliknite ovdje”.

CTR – Ovo je kratica za stopu klikanja. To je mjerni podatak koji se izračunava dijeljenjem broja pojavljivanja (ili puta kada su ljudi vidjeli vaše oglase) s brojem klikova koje su ostvarili. To je važna metrika za mjerenje izvedbe i kvalitete vaših oglasa i kampanja.

Što je PPC marketing
Što je PPC marketing

Ključne riječi u PPC marketingu

Duge ključne riječi – Trošak i uspjeh plaćenih pretraživačkih kampanja izravno je povezan s ključnim riječima i ključnim frazama koje odaberete ciljati.

Izraz long tail ključne riječi koristi se za opisivanje izraza za pretraživanje koji su specifičniji i stoga manje konkurentni od širokih ključnih riječi.

Na primjer, “dostava cvijeća” široka je ključna riječ, dok je “dostava cvijeća isti dan” primjer dugačke ključne riječi koja bi koštala manje za ciljanje, ali bi i dalje dosegnula relevantnu publiku.

Ocjena kvalitete – PPC položaj oglasa ovisi o dva glavna čimbenika: iznosu koji je brend spreman potrošiti i ocjeni kvalitete oglasa. Platforme za oglašavanje na tražilicama žele isporučiti oglase koji su relevantni za ono što ljudi traže – cijene pružanje dobrog iskustva, a istovremeno dobivaju novac od oglašivača.

Što je PPC marketing
Što je PPC marketing

Oglasima dodjeljuju ocjenu kvalitete na temelju čimbenika kao što su CTR i stopa napuštanja početne stranice za ljude koji kliknu. Ako su vaši oglasi visoke kvalitete, na kraju ćete platiti manje za svaki klik.

Remarketing – Svaki put kada pretražujete web i vidite oglas za proizvod koji ste nedavno gledali, meta ste novog marketinga, koji se ponekad naziva i retargeting.

Na Google prikazivačkoj mreži možete ponovno ciljati posjetitelje web-mjesta na temelju stranica na vašem web-mjestu koje su pregledali. To vam pomaže da ostanete u kontaktu s prethodnim posjetiteljima i povećavate svoje šanse za konverziju.

ROI – Ovo je skraćenica za povrat ulaganja i uobičajeni je poslovni izraz. Također možete naići na sličan akronim ROAS, za povrat ulaganja u oglašavanje. Radi se o određivanju odnosa vaše potrošnje i iznosa novog prihoda koji ostvarujete od svojih oglasa, tako da možete utvrditi isplate li se vaše PPC kampanje.

OSIM– Ovo je kratica za Search Engine Marketing, krovni izraz za sve digitalne marketinške i oglašivačke napore usmjerene na to da vas netko primijeti u tražilici. Uključuje PPC i SEO, plaćene i organske verzije pozicioniranja u rezultatima tražilice.

SEO – Ovo je kratica za Search Engine Optimization. PPC oglasi pomažu vam da se rangirate u oglasnim odjeljcima SERP-a, a SEO je način na koji se rangirate u organskim rezultatima. SEO se razlikuje od PPC-a, ali većina tvrtki koje rade jedno imat će koristi od strategije i za drugo. Faktori SEO optimizacije.

Još zanimljivih članka:

MOŽDA VAS ZANIMA