back to top
13.8 C
Mostar

Kako povećati promet stranice?

Drugi upravo čitaju

Kako povećati promet stranice – savjeti

Kako povećati promet stranice? Najbolji način za povećanje posjećenosti stranice je stalni rad na njoj, u smislu poboljšanja funkcionalnosti i sadržaja.

Iako možete puno brže povećati posjećenost stranice oglašavanjem putem raznih kanala, najbolje je to učiniti prirodnim putem.

Plaćeni oglasi rade na principu; “koliko para, toliko muzike”, pa kad prestane oglašavanje, ostat će i broj posjeta.

Kasnije možete kombinirati te dvije metode, što se najčešće koristi u marketingu.

Dizajn stranice je u biti nebitan za tražilice, ali je bitan za ukupni dojam posjetitelja kada se nađu na njoj.

Bit je imati kvalitetan i koristan sadržaj kojem će se posjetitelji vraćati i preporučivati ​​ga drugima, što će povećati važnost stranice.

Kako povećati promet stranice?
Kako povećati promet stranice?

1. Objavite kvalitetan sadržaj

Sadržaj ima najveći utjecaj na to kako će posjetitelji doživjeti stranicu i hoće li je htjeti ponovno posjetiti.

Sadržaj može biti u obliku bloga, ali može biti i vlog, baviti se edukacijom, objavljivati ​​najnovije vijesti, promovirati proizvode, usluge i sl.

Ljudi će cijeniti stranicu i ostati na njoj ako pronađu nešto što ih zanima ili ideje za rješavanje svojih problema.

Ako im pomognete, vjerojatno će se kasnije vratiti na stranicu ili je preporučiti drugima. Tako vaši posjetitelji postaju vaši najveći promotori.

2. Redovito objavljujte na stranici

Posjetitelji cijene stranice koje se redovito ažuriraju kako bi uvijek mogli naučiti nešto novo.

Napravite plan i povremeno objavljujte nove objave na stranici. Kasnije možete testirati koliko povećavate broj posjeta povećanjem učestalosti objava i prilagoditi svoje pisanje u skladu s tim.

Rasporedite svoje postove jer bolje je jednom tjedno objaviti jedan tekst nego nekoliko puta mjesečno.

Kako povećati promet stranice?

3. Dijelite objave na društvenim mrežama

Kada objavite nešto novo na stranici, podijelite to na društvenim mrežama.

Ispod objave postavite linkove koji vode na vašu stranicu, s pozivom da je posjetite.

Ne morate biti na svim društvenim mrežama, ali koristite one koje su najvažnije za vaš posao.

Ako ciljate na široku publiku, Facebook je obavezan, za poslovne ljude LinkedIn je dobar, dok je Instagram dobar ako su vam fotografije bitne u poslu.

4. Pronađite poslovne partnere

Postoji mnogo sličnih stranica kojima bi vaši postovi mogli biti zanimljivi, pa možete uspostaviti suradnju.

Na primjer. ako imate stranicu za fitness, možete se udružiti sa stranicom koja promovira zdrav život ili zdravu hranu.

Prodavaonica autodijelova može pronaći servis koji radi popravke automobila kao partnera.

Ako organizirate proslave, možete surađivati ​​s agencijama koje iznajmljuju prostor. Ima dosta primjera.

Posjeti prirodnim lokalitetima

Organski promet (organski promet ili prirodni promet) – Posjetitelji koji su došli na stranicu izravnim upisivanjem URL-a te stranice ili klikom na knjižnu oznaku.

Zatim posjetitelji koji su došli preko neke od tražilica (Google, Bing, Yahoo, Yandex…) te posjetitelji koji su kliknuli na objavu na društvenim mrežama (koja nije sponzorirana) čine prirodni promet stranice.

bpr. otišli ste na Google, upisali nešto, kliknuli na link koji nema AD ispred sebe (ad tag), došli ste na tu stranicu prirodno.

Podijelili ste objavu na Facebooku, netko je vidio link, kliknuo i sam došao na stranicu.

Netko vam kaže za neku stranicu ili ste vidjeli reklamu na TV-u ili u novinama, ili je imate spremljenu kao omiljenu, kada posjetite tu stranicu došli ste sami po sebi.

Kako povećati promet stranice?
Kako povećati promet stranice?

Organski promet se može podijeliti na:

  • Direktno (kada upisujete URL ili putem oznaka).
  • traži (putem internetske tražilice, npr. Google).
  • Upućivanje (kliknuli ste na poveznicu na web stranici, blogu).
  • Društveni (putem društvenih mreža).
  • E-mail (kliknuli ste na poveznicu u e-poruci).
  • Mobilni (putem neke mobilne aplikacije).

Naziva se skup tehnika koje imaju za cilj dovesti što više posjetitelja kroz prirodna pretraživanja na internetskim tražilicama SEO (Optimizacija pretraživača).

Ovisi o mnogim čimbenicima od brzine učitavanja stranice do autoriteta domene. Pogledajte faktore SEO optimizacije.

Plaćeni posjeti stranicama

Plaćeni promet (plaćeni promet) – Svi posjetitelji koji su došli na stranicu prethodno kliknuvši na plaćeni oglas, link ili sponzoriranu objavu na Googleu ili na društvenim mrežama čine plaćeni promet te stranice.

CPA (Cost per action) predstavlja cijenu za određenu radnju koju posjetitelj izvrši na stranici (generirani potencijalni kupac, prodaja, poziv, ispunjavanje formulara…)

PPC (Pay Per Click) uključuje razne platforme putem kojih možete postavljati svoje oglase, a plaćanje se vrši tek kada netko klikne na nju.

Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, mnoge od ovih društvenih mreža imaju vlastite platforme za oglašavanje.

Google ima zasebnu uslugu za PPC reklame koja je donedavno bila poznata kao AdWords, no sada je naziv promijenjen u Google Ads. Bing ima gotovo identičnu platformu.

CPM (Cost Per Mille, Cost Per Thousand) je pojam koji označava plaćanje za 1000 pojavljivanja oglasa na određenoj mreži.

Oglašivač može birati želi li plaćati po kliku (CPC) ili po tisuću pojavljivanja (CPM).

Imat će uvid u oba parametra, pa po potrebi može promijeniti postavke kampanje.

Obično se za kampanje čiji je glavni cilj samo prodaja odabire sustav plaćanja po kliku (CPC), dok se za brending kampanje najčešće odabire sustav plaćanja po kliku (CPM).

Plaćene oglase moguće je postaviti u rezultate pretraživanja, na druge stranice, YouTube platformu, društvene mreže, Gmail i razne aplikacije.

Pretvorba

Ovo je mjera koja pokazuje koliko je korisnika koji su vidjeli vaš oglas “konvertiralo” i postalo vaš novi klijent, odnosno poduzelo jednu od inicijalno definiranih radnji.

Na primjer, ostavili su svoje podatke (generiran je potencijalni klijent), nazvali su vas direktno s odredišne ​​stranice na telefon ili se pridružili chatu, iskoristili ekskluzivnu ponudu s vaše odredišne ​​stranice, obavili kupnju u vašoj online trgovini…

Ovo je jedna od ključnih veličina koja će se koristiti za određivanje ROI – Povrat ulaganja.

Preporučujemo da pročitate:

MOŽDA VAS ZANIMA